Umów się na wizytę

Sklep

Utworzono z pomocą  Loobinoo

Nasze marki

Słonik - gabinet terapii dysleksji

Matura czeka

Słonik -  gabinet terapeutyczny

© Aneta Niewęgłowska

Regulamin sklepu internetowego

slonik-terapia.pl/sklepik

 

Sklep internetowy sklep.slonik-terapia.pl szanuje i ma na względzie prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w ustawie z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. z 2020 r. poz.287 ze zm.). Wszelkie postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ww. ustawy. Tym samym, postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  • Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2021 r.
  • Sklep internetowy dostępny pod adresem slonik-terapia.pl, prowadzony jest przez Anetę Niewęgłowską prowadzącą działalność gospodarczą nieewidencjonowaną.
  • Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  • Kontakt ze Sklepem możliwy jest drogą elektroniczną. Adres e-mail Sprzedawcy: aneta.nie@wp.pl
  • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności stanowiącej dalszą część niniejszego Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji, poprawiania lub usunięcia.
  • Polityka prywatności jest integralną częścią Regulaminu.
  • Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
  • urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  • Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

 

  • Definicje:
  • DZIEŃ ROBOCZY - jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  • KLIENT - każdy podmiot, który zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu (zarówno Konsument, jak i Przedsiębiorca), w tym w szczególności osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
  • KONTO - Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualnym loginem (adresem e-mail Klienta) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym.
  • KONSUMENT - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 ustawy – Kodeks cywilny).
  • OPERATOR PŁATNOŚCI - podmiot świadczący obsługę płatności online jest 1Koszyk.
  • PRODUKT - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma (Produkt materialny), publikacja lub treść – w tym w formacie pdf (Produkt elektroniczny), usługa bądź prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • PRODUKT MATERIALNY – rzecz ruchoma.
  • PRODUKT ELEKTRONICZNY – publikacja lub treść (w tym w formacie pdf) korzystająca z ochrony Prawa Autorskiego.
  • PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową (art. 431 ustawy – Kodeks cywilny), która zawiera ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu.
  • REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego sklep.slonik-terapia.pl.
  • SKLEP INTERNETOWY  - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.sklep.slonik-terapia.pl.
  • SPRZEDAWCA - Aneta Niewęgłowska.
  • USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego, w szczególności złożenie Zamówienia.
  • USTAWA – KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
  • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - ustawa z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. z 2020 r. poz.287 ze zm.).
  • UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, w szczególności treści cyfrowych w postaci Produktów (w formie pdf) dostępnych w Sklepie oraz innych Produktów materialnych dostępnych w Sklepie. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosownie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  • UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy Sprzedaży włącznie.
  • ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą, bez względu na sposób złożenia tego oświadczenia (zgodnie z § 2 ust. 3 Regulaminu).

 

§ 2

USŁUGI ELEKTORNICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

 

  • Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Sprzedawca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Sprzedawcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  • Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  • Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia.
  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca: (I) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (II) dostęp do poczty elektronicznej; (III) aktualna przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox; Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge; (IV) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 320x480; (V) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  • W celu złożenia Zamówienia należy:
  • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” ;
  • następnie na stronie https://slonik-terapia.v.1cart.eu/cart/ wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk „Realizuj zamówienie” z widoku koszyka;
  • wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz wybrać sposób płatności;
  • zaakceptować Regulamin – jest to dobrowolne, jednak wymagane do dokonania zakupu;
  • kliknąć przycisk „Zatwierdź formę płatności” – Klient zostanie przekierowany na stronę Operatora Płatności, by opłacić zamówienie.
  • po skutecznym dokonaniu płatności Klient przeniesiony zostanie na stronę potwierdzającą dokonanie zakupu. Z tą chwilą uważa się umowę między Klientem a Sprzedawcą za zawartą.

 

§ 3

OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

 

  • Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  • Produkt elektroniczny zostanie  udostępniony do pobrania natychmiast po dokonaniu płatności w  aplikacji 1Koszyk oraz wysłany Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia z adresu noreply@1cart.eu w postaci linku pozwalającego na jego pobranie.
  • Czas realizacji dostawy Produktu materialnego podany jest na stronie Sklepu przy każdym z produktów.
  • Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu materialnego, których czas realizacji wynosi zwykle:
  • przesyłka pocztowa – w ciągu 2 dni roboczych po dniu nadania paczki;
  • paczka w Ruchu – w ciągu 3 dni roboczych po dniu nadania paczki;
  • Kurier DPD – 1 dzień roboczy po dniu nadania paczki;
  • Paczkomaty InPost – w ciągu 2 dni roboczych po dniu nadania paczki.
  • Maksymalny czas realizacji zamówienia – dostawy Produktu materialnego – wynosi 3 dni robocze.
  • Czas realizacji Zamówienia - w przypadku płatności kartą - liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  • W Sklepie płatności obsługiwane są przez FSi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31- 323), ul. Gdyńska 19, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000219900, posiadająca NIP: 9451926796, REGON: 357238140, o kapitale zakładowym wynoszącym 50 000,00 zł, e-mail: info@fsi.pl, będąca administratorem Platformy.
  • Jeśli istnieje prawdopodobieństwo, że paczka z produktem materialnym została uszkodzona lub wygląda na otwieraną, Klient winien spisać z dostawcą protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
  • Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
  • Ceny dostawy regulowane są przez poszczególne podmioty zajmujące się dostawą (dot. ust. 4 powyżej).

 

 

§ 4

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Klient nie może odstąpić od Umowy sprzedaży Produktów treści elektronicznych i pozostałych – w tym usług (z wyjątkiem Umowy sprzedaży produktu materialnego, o czym poniżej).
  • Konsument, który zawarł Umowę na odległość dot. sprzedaży Produktu materialnego, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8 (poniżej). Do zachowania terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed upływem 14 dni kalendarzowych na adres poczty elektronicznej: kontakt@slonik-terapia.pl przy jednoczesnym nadaniu paczki z Produktem materialnym (bez żadnego uszczerbku) dowolną drogą opisaną w § 3 ust. 4 lit. a)-d) na adres korespondencyjny: ul Macedońska 5, 70-841 Szczecin.
  • Bieg terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość rozpoczyna się:
  • dla Umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt materialny, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa na odległość dot. Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez nią osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (I) obejmuje wiele Produktów materialnych, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (II) polega na regularnym dostarczaniu Produktów materialnych przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów materialnych;
  • dla pozostałych Umów – od dnia zawarcia Umowy.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu materialnego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu materialnego z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy zawartej na odległość, zwrócić Produkt materialny Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt materialny. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres korespondencyjny: ul Macedońska 5, 70-841 Szczecin.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu materialnego będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu materialnego.
  • Koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od Umowy zawartej na odległość, które obowiązany jest ponieść Konsument dot. kosztów zwrotu Produktu materialnego w jeden ze sposobów w § 3 ust. 4 lit. a)-d) na adres korespondencyjny: ul Macedońska 5, 70-841 Szczecin.

 

§ 5

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY PRODUKTU

  • Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  • W przypadku, gdy Klient stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować Sprzedającego o niej niezwłocznie, nie później niż kolejnego dnia od odbioru Produktu – pod rygorem zwolnienia z odpowiedzialności Sprzedającego - jednocześnie określając roszczenie związane z zaistniałą wadą.
  • Sprzedający ustosunkuje się do wniosku reklamacyjnego w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, za pomocą jakiego reklamacja wpłynęła do Sprzedającego.

 

 

§ 6

PRODUKTY ELEKTORNICZNE ORAZ PRAWO DO KORZYSTANIA Z UTWORÓW SPRZEDAWCY (LICENCJA)

  • Niniejszy paragraf Regulaminu dotyczy Produktów elektronicznych (w pdf) tj. Produktów stanowiących utwór w rozumieniu Prawa Autorskiego i będących tym samym przedmiotem ochrony Prawa Autorskiego oraz co do których autorskie prawa majątkowe przysługują Sprzedawcy.
  • W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym punkcie mają zastosowanie pozostałe zapisy Regulaminu.
  • Jedyny dostępną metodą płatności jest zapłata z góry za pomocą płatności elektronicznych.
  • Korzystanie przez Klienta z Produktu stanowiącego utwór w rozumieniu Prawa Autorskiego i będącego tym samym przedmiotem ochrony Prawa Autorskiego możliwe jest dla własnego użytku Klienta, w zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz przepisami Prawa Autorskiego.
  • W zakresie dopuszczalnym przez przepisy powszechnie obowiązujące, w tym w szczególności Prawa Autorskiego i regulację dotyczącą dozwolonego użytku, Klient nie jest uprawniony do udostępniania Produktu osobom trzecim.
  • Z chwilą dokonania płatności Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna i bez prawa sublicencjonowania (w tym bez prawa upoważniania innych osób do korzystania z treści w zakresie udzielonej licencji) licencja na korzystanie z Produktu elektronicznego, obejmująca prawo do korzystania z autorskich praw majątkowych, bez ograniczeń co do terytorium i czasu, na następujących polach eksploatacji: (I) wielokrotnego pobrania Produktu i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera; (II) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Produktu elektronicznego w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu elektronicznego niezbędne jest jego zwielokrotnienie; (III) trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu elektronicznego techniką cyfrową. Wszelkie prawa - poza powyższymi - nieudzielone Klientowi w sposób wyraźny są zastrzeżone przez Sprzedawcę, w szczególności Klient nie jest uprawniony do (I) rozpowszechniania Produktu elektronicznego, w tym najmu tego Produktu lub jego kopii; (II) sublicencjonowania Produktu elektronicznego (w tym prawa upoważniania innych osób do korzystania z tego Produktu oraz (III) do wprowadzenia Produktu elektronicznego do obrotu, w tym użyczenia lub najmu.
  • Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość od Produktu elektronicznego nie przysługuje.

 

§ 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
  • W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

 

 

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

sklep.slonik-terapia.pl

 

Szanowny Kliencie,

Cenimy Twoją prywatność i chcemy, abyś korzystając z naszego sklepu czuł się bezpiecznie. Dlatego też przygotowaliśmy ten dokument, zawierający najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez Sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Administrator zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych, czyli poufność, dostępność, integralność i rozliczalność prowadzonych działań. Aby nasze procesy przetwarzania były dla Państwa przejrzyste, przedstawiamy niniejszej polityki prywatności określamy najważniejsze informacje dotyczące przetwarzania przez Administratora danych osobowych na gruncie RODO.

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Aneta Niewęgłowska, ul. Macedońska 5, 70-841 Szczecin.

Jeśli zamierzasz założyć Konto Użytkownika, zapisać się na newsletter lub skontaktować się z nami, przekazujesz nam swoje dane, a my gwarantujemy Ci ich bezpieczeństwo. Gwarantujemy, że Twoje dane nie zostaną przekazane osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”), w tym zawierania Umów.

Cel przetwarzania

W zależności od tego, na co się zdecydujesz i jaka powinność z tym będzie się wiązać, może to być:

 

  • w celu realizacji naszej Umowy lub podjęcia działań przed zawarciem Umowy, na Twoje żądanie, wyrażone w dowolny sposób, np. poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie www, świadczenia usług oferowanych w Sklepie internetowym; realizacji Twoich zamówień – w tym zawieraniu Umów sprzedaży; zapisu na newsletter.
  • w celu prowadzenia rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej.
  • w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
  • w celach wskazanych w treści zgód na przetwarzanie danych osobowych - jeśli takie zgody były wyrażane. Uwaga: udostępnienie innych danych niż żądane przez Administratora lub danych oznaczonych jako opcjonalne, to wyraźne działanie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach, w jakich zostały udostępnione.

 

A także w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora:

 

  • w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń,
  • w celach statystycznych, związanych z poprawą efektywności pracy, jakości świadczonych usług i dostosowaniem ich do odbiorców.

 

Podstawa prawna

 

realizacja umowy z Klientem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – jeśli jesteś Klientem; art. 6 ust. 1 lit. f RODO – jeśli jesteś osobą współpracującą z nami w imieniu Klienta); realizacja obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), prawnie uzasadnione interesy Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); Dane, które nie są niezbędne z perspektywy powyższych podstaw prawnych, przetwarzane są na podstawie zgody, o ile taka została wyrażona (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO).

 

Okres przechowywania danych

 

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń wynikających z umowy z Klientem.

 

Zakres danych osobowych

 

Dane osobowe pozyskane od Państwa, od Klienta lub od osoby współpracującej z nami w imieniu Klienta pozyskujemy w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji Umowy, przy czym najczęściej są to: imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, nr telefonu, dane dotyczące zamówienia oraz dane do faktury.

 

W przypadku zawarcia umowy w formie pisemnej, przetwarzamy także nr PESEL lub nr dowodu osobistego. W przypadku elektronicznej obsługi transakcji – także login, hasło oraz historie zakupów i aktywności.

 

Skutek niepodania danych osobowych

 

Wskazujemy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia Umowy sprzedaży i realizacji Zamówienia.

 

Dodatkowo, w zależności od celu, w jakim dane osobowe są podawane, skutkiem ich niepodania może być:

  • brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie;
  • brak możliwości korzystania z usług Sklepu;
  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie;
  • brak możliwości zapisu na newsletter.

 

Możliwość cofnięcia zgody

 

W każdej chwili.

 

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

 

Bezpieczeństwo

 

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

 

Twoje prawa

 

Przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania

 

A także prawo:

  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora

 

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

 

Podmioty zewnętrzne

 

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  • podmiot realizujący dostawę towarów,
  • dostawca płatności,
  • biuro księgowe,
  • hostingodawca,
  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe),
  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Sklepu internetowego.

 

Kontakt z administratorem

 

W razie wątpliwości związanych z polityką prywatności skontaktuj się z nami: aneta.nie@wp.pl